Veelgestelde Vragen
Wat moet ik doen als de klus niet goed uit Gevoerd is?
Als de klus niet goed uitgevoerd is kunt u contact met ons opnemen op de home page of via de mail.Daar moet u foto's van voor de klus en na de klus in staan als bewijs. En een beschrijving van wat fout is gegaan.
Hoe kan ik betalen voor de dienst?
De persoon die de klus aanbied moet van te voren het geld aan ons betalen en als de klus klaar is gaat het geld naar de uitvoerder maar als de klus niet goed uitgevoerd is met bewijs gaat het geld terug naar de aanbieder.
Moet ik thuis zijn tijdens de klus?
u hoeft niet thuis te zijn u kan zelf bepalen of u thuis bent. Het heeft met een stukje vertrouwen te maken.
Hoelang duurt een gemiddelde klus?
dat ligt eraan wat voor klus het is. Bijvoorbeeld als u een auto wast duurt dat ongveer een uur. Maar u kan ook een vuilniszak wegbrengenen dat kost misschien maar 10 minuten.
Hoe kan ik jullie bereiken?
Op onze home pagina als u naar beneden scrolt kan u ons bereiken via de mail. Daar kan u een bericht achterlaten en wij reageren daar zo snel mogelijk op. anders kunt u hier: info@fixmijnkarwei.nl ons bereiken
kan ik een review achterlaten
Ja, u kan ook op onze home pagina een review achterlaten door op de hoeveelheid sterretjes te drukken.
hoe werkt het proces als ik een klus aanbied
u gaat naar klus aanbieden op de homepagina daar staan een volledig stappenplan die u kan doorlezen als u goed en snel verder kan.